بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:31
بازديد از اين پست : 270

باشگاه فوتبال بارسلونا تایید کرد دنی آلوز در پایان فصل و با به اتمام رسیدن قراردادش، این تیم را ترک خواهد گفت.

آینده این مدافع برزیلی در بارسا همواره طی مهلت نقل و انتقالات در هاله ای از ابهام قرار داشت و شایعاتی در مورد علاقه لیورپول و پاریسن ژرمن به او هم شنیده می شد. دنی در نهایت تصمیم گرفت برای یک فصل دیگر در نیوکمپ بماند و تحت هدایت سرمربی جدید تیم، لوئیز انریکه، برای جایگاهش در تیم بجنگد.

با این حال اکنون آندونی زوبی زارتا طی صحبت هایی اعلام کرده این بازیکن در انتهای فصل به دوران طولانی حضورش در بلوگرانا پایان خواهد داد: "از اینکه دنی این فصل در بارسا مانده، خوشحالیم، اما دو طرف توافق کرده اند همکاری او و باشگاه در سال 2015 به پایان برسد."

گفتنی است دنی آلوز در جولای 2008 با مبلغی بالغ بر 38 میلیون یورو از سویا به بارسلونا نقل مکان کرد. او موفق شده به همراه آبی اناری ها 4 قهرمانی لالیگا، دو قهرمانی جام حذفی و دو مقام اولی لیگ قهرمانان بدست آورد. بارسلونا با خرید داگلاس پریرا از سائو پائولو در جمعه گذشته آماده روزهای بدون مدافع راست قدیمی و تاثیرگذار خود شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »